söndag 19 februari 2012

Lövet har levererats

 Naturligtvis glömde jag fota lövet i färdigt skick. Här har jag påbörjat förpackningen som ska hålla för hanteringen vid transport och lagring. Måste säga att jag har en hel del prestationsångest. Tänk om det är för ömtåligt. Att fåglarna skall lossna. Och så vidare. Men nu är det klart och avlämnat.
Lägg till bildtext
Det gällde att få avstånd mellan pappskivorna så att inget kläms eller skavs.
  Väntan på pendeltåget. Var verkligen skitväder. Blåste och rev. Tråkigt att jag inte kunde ta en bild så att utsikten syns. Var tvungen att hålla i lövet samtidigt. Vår tågstation har SL:s vackraste utsikt över Gröndalsviken. Hav, båtar, skog. Alltid olika vid varje tillfälle jag åker pendeln.
Ombord. Bångligt och ivägen för andra människor. Men vad gör väl det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar